Εγγυήσεις
Οί συσκευές έχουν εγγύηση ,από 1 έως 2 χρόνια ανάλογα τήν συσκευή. Υπάρχουν εταιρείες όπως οί τηλεοράσεις F&U πού έχουν 3 χρόνια καί τα ψυγεία Sharp πού έχουν 4 χρόνια.Οπως υπάρχουν καί είδη όπως τά τηλεκοντρόλ τών συσκευών,τά τηλεκατευθυνόμενα αεροπλάνα καί αυτοκίνητα πού δέν έχουν εγγύηση . Γιά νά ισχύει ή εγγύηση πρέπει ή βλάβη νά μήν έχει προέλθει από κακή χρήση όπως χτύπημα ,κεραυνός.Η εγγύηση καλύπτει τά εργατικά επισκευής καί τά ανταλλακτικά , τυχόν έξοδα μετακίνησης προς τό σέρβις,ή επίσκεψη τεχνικού στό σπίτι πληρώνονται από τόν αγοραστή.Οί προμηθευτές μας έχουν οργανώσει σέρβις πού έξυπηρετούν όλη τήν Ελλάδα ,εκτός από ελαφρές συσκευές συνήθως ηλεκτρονικές πού έχουν σέρβις μόνο στήν Αθήνα καί Θεσσαλονίκη . Στατιστικά ο χρόνος γιά νά αποκατασταθεί μία βλάβη συνήθως είναι από 6 μέρες έως 2 βδομάδες. Σέ συσκευές όπως ψυγεία οί περισσότερες βλάβες αποκαθίστανται σέ 2-4 μέρες από τά τοπικά σέρβις.Αλλά μπορεί νά υπάρχει αναμονή ανταλλακτικού καί ό χρόνος νά φτασει και 2 -3 βδομάδες σέ σπάνιες περιπτώσεις. Εμείς συνεχώς προσπαθούμε νά εμπορευόμαστε προιόντα πού έχουν χαμηλό ποσοστό βλαβών καί ικανή υποστήριξη σέ σέρβις καί ανταλλακτικά.
Επιστροφές
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο σέ είδος πού αμέσως μόλις παραλειφθεί δεν λειτουργεί σωστά η δεν είναι αυτό που έχετε παραγγείλει.Τό εμπόρευματα πρέπει νά επιστρέφεται αχρησιμοποίητο καί στήν συσκευασία του την αρχική.Τά έξοδα επιστροφής τά πληρώνει ό αγοραστής. Μετά τήν παραλαβή του καί αφού τό εξετάσουμε ότι δέν έχει χρησιμοποιηθεί καί είναι σέ αριστη κατάσταση επιστέφουμε τά χρήματα σέ λογαριασμό σας .
Δήλωση Επιστροφής Εμπορεύματος
Σε περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή του εμπορεύματος που παραγγείλατε θα πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας η οποία βρίσκεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να μας την αποστείλετε μέσω e-mail.
Τρόποι Διακανονισμού Επιστροφής
Εφ όσον αποφασίσετε να επιστρέψετε το εμπόρευμα το οποίο αγοράσατε μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο διακανονισμού της επιστροφής. Οι δυνατότητες που σας δίνονται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι οι εξής:
Με την ανταλλαγή με οποιονδήποτε άλλο προιόν ίσης αξίας και εφόσον αυτό ειναι διαθέσιμο στο site μας.
Αποστολή νέου προϊόντος. Το νέο αυτό προϊόν μπορεί να είναι το ίδιο ή παραπλήσιο με το προηγούμενο ή μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο .
Επισκευή του προϊόντος το οποίο επιστρέψατε.
Τρόπος Επιστροφής
Η επιστροφή των εμπορευμάτων πραγματοποιείται μέσω της εταιρίας μεταφορών με την οποία συνεργάζεται το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Ολοκλήρωση Διαδικασίας Επιστροφής
Η διαδικασία επιστροφής των εμπορευμάτων σας θα ολοκληρωθεί μέσα σε χρονικό διάστημα 30 ημερών από την ημέρα την οποία το επιστροφής του εμπορεύματος. Αλλαγή σε αυτό το χρονικό περιθώριο είναι δυνατή μόνο κατόπιν συμφωνίας με εσάς και αφού έχετε επιλέξει κάποιον τρόπο διακανονισμού επιστροφής ο οποίος απαιτεί περισσότερο χρόνο (π.χ. επισκευή του εμπορεύματος).
Κόστος Επιστροφής
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής του εμπορεύματος μόνο όταν:
Έχει παραδοθεί με καθυστέρηση (εξαιρούνται οι περιπτώσεις ανωτέρας βίας).
Έχει παραδοθεί με βλάβη ή είναι ελαττωματικό.
Δεν έχει τα χαρακτηριστικά τα οποία παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το κόστος της επιστροφής επιβαρύνει εσάς.
Το γενικό πλαίσιο τών συναλλαγών ορίζεται από τίς Ευρωπαικές οδηγίες πού αναφέρονται στό παρακάτω κείμενο:
Ηλεκτρονικό εμπόριο - Η ηλεκτρονική διάσταση της κατανάλωσης
* Οι πληροφορίες που παρέχονται στον καταναλωτή για το προϊόν, τις τιμές ή τις τυχόν πρόσθετες επιβαρύνσεις δεν είναι πάντοτε επαρκείς, πλήρεις ή σωστές.
- Η πολιτική επιστροφών, παροχής εγγυήσεων, καλής λειτουργίας ή αποκατάσταση της λειτουργικότητας των προϊόντων, διαχείρισης των παραπόνων και αποζημίωσης των καταναλωτών είναι ελλιπής.
- Η ασφάλεια των δεδομένων, η εμπιστευτικότητα των προσωπικών δεδομένων, η ασφάλεια των συναλλαγών δεν είναι πάντοτε στο καλύτερο δυνατό επίπεδο.
Η πολιτική για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης στον ηλεκτρονικό χώρο είναι ιδιαίτερα σημαντική, δεδομένου ότι πολλοί καταναλωτές αντιμετωπίζουν τις ηλεκτρονικές αγορές με επιφύλαξη.
Η έλλειψη εμπιστοσύνης δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας που αποτρέπει τους καταναλωτές της Ε.Ε. να κάνουν αγορές σε απευθείας σύνδεση. Η πλειοψηφία των Ευρωπαίων καταναλωτών δεν πραγματοποιεί αγορές στο διαδίκτυο για τον απλούστατο λόγο ότι δεν έχει πρόσβαση σε αυτό. Πολλοί προτιμούν να πηγαίνουν στα μαγαζιά και να επιλέγουν επί τόπου τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν. Ωστόσο, ο βαθμός εμπιστοσύνης φαίνεται να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη γνώμη που διαμορφώνουν οι καταναλωτές για το διαδίκτυο. Το ίδιο το μέσο θεωρείται ως αναξιόπιστο κυρίως όσον αφορά τις πληρωμές. Οι καταναλωτές εκφράζουν επίσης δυσπιστία για την ακρίβεια των δεδομένων που τους παρέχονται ηλεκτρονικά.
Η προστασία του καταναλωτή και η προάσπιση των δικαιωμάτων του είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ομαλή διεξαγωγή των συναλλαγών. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση ισχύουν νομοθετήματα που αναφέρονται σε όλο το εύρος της εμπορικής συναλλαγής και προστατεύουν τον καταναλωτή σε κάθε πτυχή αυτής. Το θεσμικό αυτό πλαίσιο ισχύει και για το ηλεκτρονικό εμπόριο και αποτελείται από τα ακόλουθα νομοθετήματα:
- Η Οδηγία 93/13 (ο περί Καταχρηστικών Ρητρών σε Καταναλωτικές Συμβάσεις Νόμος του 1996 ως τροποποιήθηκε) σχετικά με τις καταχρηστικές ρήτρες των συμβάσεων που συνάπτονται με καταναλωτές όπου ρυθμίζεται ο τρόπος προστασίας των καταναλωτών από τις καταχρηστικές ρήτρες και πώς ένας καταναλωτής μπορεί να καταλάβει πότε μια ρήτρα είναι καταχρηστική.
- Η Οδηγία 87/102 (Ο περί Καταναλωτικής Πίστης Νόμος του 2001 ως τροποποιήθηκε) όπως τροποποιήθηκε από την Οδηγία 90/88 για την καταναλωτική πίστη όπου ορίζεται ο τρόπος κατάρτισης των συμβάσεων πίστωσης και τι πρέπει να αναφέρεται απαραίτητα μέσα σε αυτές.
- Η Οδηγία 97/7 (Ο περί της Σύναψης Καταναλωτικών Συμβάσεων εξ Αποστάσεως Νόμος του 2000) για την σύναψη συμβάσεων εξ αποστάσεως, όπου ο καταναλωτής μπορεί να ενημερωθεί για τις απαραίτητες πληροφορίες που πρέπει να έχει στη διάθεση του εγγράφως κατά την εκτέλεση μιας εξ αποστάσεως σύμβασης, για τις προθεσμίες που διαθέτει ώστε να υπαναχωρήσει, αλλά και την προστασία που του παρέχεται όταν έχει πληρώσει με πιστωτική κάρτα.
- Η Οδηγία 2002/65 (Ο περί εξ Αποστάσεως Εμπορίας Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών προς του Καταναλωτές Νόμος του 2004) που ρυθμίζει τη διαδικασία υπαναχώρησης του καταναλωτή από μία σύμβαση, την προστασία του από «spam» διαφήμιση, αλλά και την προστασία του από υπηρεσίες που δε ζήτησε.
- Η Οδηγία 2000/31 (Ο περί Ορισμένων Πτυχών των Υπηρεσιών της Κοινωνίας της Πληροφορίας και ειδικά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, καθώς και για Συναφή Θέματα Νόμος του 2004) που ρυθμίζει ορισμένες νομικές πτυχές των υπηρεσιών της κοινωνίας της πληροφορίας, ιδίως του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην εσωτερική αγορά.
Κάθε προμηθευτής που δραστηριοποιείται μέσω διαδικτύου έχει την ευθύνη να λαμβάνει τα ενδεδειγμένα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα προκειμένου να προστατεύεται η ασφάλεια των υπηρεσιών του. Τα μέτρα αυτά είναι οι όροι των «online» συμβάσεων, η ασφαλής σύνδεση με την τράπεζα και οι προστατευόμενες περιοχές να έχουν κάλυψη ισχύος ψηφιακού πιστοποιητικού. Τα παραπάνω μέτρα πρέπει να κατοχυρώνουν επίπεδο ασφαλείας ανάλογο προς τον κίνδυνο παραβίασης του δικτύου. Σε περίπτωση ύπαρξης ιδιαίτερου κινδύνου παραβίασης της ασφάλειας του δικτύου στο οποίο γίνεται η συναλλαγή ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τους καταναλωτές γα τον κίνδυνο αυτό.
Χωρίς αμφιβολία, οι υπηρεσίες της Κοινωνίας της Πληροφορίας δεν περιορίζονται στην απλή αγορά και πώληση προϊόντων και υπηρεσιών «online». Το διαδίκτυο έχει εξελιχθεί σε ένα ισχυρό εργαλείο στην υπηρεσία των καταναλωτών και των επιχειρήσεων για την συλλογή πληροφοριών και την σύγκριση προσφορών. Τα εδώ και πολύ καιρό εδραιωμένα και κατοχυρωμένα δικαιώματα, όπως το δικαίωμα για νόμιμη αποζημίωση και το δικαίωμα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, μπορεί να απειληθούν από νέες τεχνολογίες επεξεργασίας δεδομένων και από τη δυναμική της ηλεκτρονικής αγοράς-ιδιαίτερα τις διασυνοριακές συναλλαγές. Η αυτοπεποίθηση των καταναλωτών θα κλονιστεί, αν δεν είναι εγγυημένα τα δικαιώματα τους, όταν χρησιμοποιούν το διαδίκτυο.
Τι πρέπει να προσέχει ο καταναλωτής όταν διεξάγει αγορές στο διαδίκτυο- «Ο δωδεκάλογος του online καταναλωτή»
|
Από τις 13 Ιουνίου 2014 ισχύουν σε όλη την ΕΕ οι νέοι κανόνες για τα δικαιώματα των καταναλωτών