Εγγυήσεις    

     Οί  συσκευές έχουν εγγύηση ,από 1 έως  2 χρόνια ανάλογα τήν συσκευή. Υπάρχουν εταιρείες όπως οί τηλεοράσεις F&U πού έχουν 3 χρόνια καί τα ψυγεία Sharp πού έχουν 4 χρόνια.Οπως υπάρχουν καί είδη όπως τά τηλεκοντρόλ τών συσκευών,τά τηλεκατευθυνόμενα αεροπλάνα καί αυτοκίνητα πού δέν έχουν εγγύηση . Γιά νά ισχύει ή εγγύηση πρέπει ή βλάβη νά μήν έχει προέλθει από κακή χρήση όπως χτύπημα ,κεραυνός.Η εγγύηση καλύπτει τά εργατικά επισκευής καί τά ανταλλακτικά , τυχόν έξοδα μετακίνησης προς τό σέρβις,ή επίσκεψη τεχνικού στό σπίτι πληρώνονται από τόν αγοραστή.Οί προμηθευτές μας έχουν οργανώσει σέρβις πού έξυπηρετούν όλη τήν Ελλάδα ,εκτός από ελαφρές συσκευές συνήθως ηλεκτρονικές πού έχουν σέρβις μόνο στήν Αθήνα καί Θεσσαλονίκη .  Στατιστικά ο χρόνος γιά νά αποκατασταθεί μία βλάβη συνήθως είναι από 6 μέρες έως 2 βδομάδες. Σέ συσκευές όπως ψυγεία οί περισσότερες βλάβες αποκαθίστανται σέ 2-4 μέρες από τά τοπικά σέρβις.Αλλά μπορεί νά υπάρχει αναμονή ανταλλακτικού καί ό χρόνος νά φτασει και 2 -3 βδομάδες σέ σπάνιες περιπτώσεις. Εμείς συνεχώς προσπαθούμε νά εμπορευόμαστε προιόντα πού έχουν χαμηλό ποσοστό βλαβών καί ικανή υποστήριξη σέ σέρβις καί ανταλλακτικά.

 

     Επιστροφές

     Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο σέ είδος πού αμέσως μόλις παραλειφθεί δεν λειτουργεί σωστά η δεν είναι αυτό που έχετε παραγγείλει.Τό εμπόρευματα πρέπει νά επιστρέφεται  αχρησιμοποίητο καί στήν συσκευασία του την αρχική.Τά έξοδα επιστροφής τά πληρώνει ό αγοραστής. Μετά τήν παραλαβή του καί αφού τό εξετάσουμε ότι δέν έχει χρησιμοποιηθεί καί είναι σέ αριστη κατάσταση επιστέφουμε τά χρήματα σέ λογαριασμό σας .  

     Δήλωση Επιστροφής Εμπορεύματος

     Σε περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή του εμπορεύματος που παραγγείλατε θα πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας η οποία βρίσκεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να μας την αποστείλετε μέσω e-mail.

     Τρόποι Διακανονισμού Επιστροφής

     Εφ όσον αποφασίσετε να επιστρέψετε το εμπόρευμα το οποίο αγοράσατε μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο διακανονισμού της επιστροφής. Οι δυνατότητες που σας δίνονται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι οι εξής:

     Με την ανταλλαγή με οποιονδήποτε άλλο προιόν ίσης αξίας και εφόσον αυτό ειναι διαθέσιμο στο site μας.
     Αποστολή νέου προϊόντος. Το νέο αυτό προϊόν μπορεί να είναι το ίδιο ή παραπλήσιο με το προηγούμενο ή μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο . 
     Επισκευή του προϊόντος το οποίο επιστρέψατε.

     Τρόπος Επιστροφής

     Η επιστροφή των εμπορευμάτων πραγματοποιείται μέσω της εταιρίας μεταφορών με την οποία συνεργάζεται το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

     Ολοκλήρωση Διαδικασίας Επιστροφής

     Η διαδικασία επιστροφής των εμπορευμάτων σας θα ολοκληρωθεί μέσα σε χρονικό διάστημα 30 ημερών από την ημέρα την οποία το επιστροφής του εμπορεύματος. Αλλαγή σε αυτό το χρονικό περιθώριο είναι δυνατή μόνο κατόπιν συμφωνίας με εσάς και αφού έχετε επιλέξει κάποιον τρόπο διακανονισμού επιστροφής ο οποίος απαιτεί περισσότερο χρόνο (π.χ. επισκευή του εμπορεύματος).

     Κόστος Επιστροφής

     Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής του εμπορεύματος μόνο όταν:

     Έχει παραδοθεί με καθυστέρηση (εξαιρούνται οι περιπτώσεις ανωτέρας βίας).
     Έχει παραδοθεί με βλάβη ή είναι ελαττωματικό.
     Δεν έχει τα χαρακτηριστικά τα οποία παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το κόστος της επιστροφής επιβαρύνει εσάς.

 

 

 

 

 

 

 

         Το γενικό πλαίσιο τών συναλλαγών ορίζεται από τίς Ευρωπαικές οδηγίες πού αναφέρονται στό παρακάτω κείμενο:

 

                                              Ηλεκτρονικό εμπόριο - Η ηλεκτρονική διάσταση της κατανάλωσης

          * Οι πληροφορίες που παρέχονται στον καταναλωτή για το προϊόν, τις τιμές ή τις τυχόν πρόσθετες επιβαρύνσεις δεν είναι πάντοτε επαρκείς, πλήρεις ή σωστές.

  • Η πολιτική επιστροφών, παροχής εγγυήσεων, καλής λειτουργίας ή αποκατάσταση της λειτουργικότητας των προϊόντων, διαχείρισης των παραπόνων και αποζημίωσης των καταναλωτών είναι ελλιπής.
  • Η ασφάλεια των δεδομένων, η εμπιστευτικότητα των προσωπικών δεδομένων, η ασφάλεια των συναλλαγών δεν είναι πάντοτε στο καλύτερο δυνατό επίπεδο.

Η πολιτική για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης στον ηλεκτρονικό χώρο είναι ιδιαίτερα σημαντική, δεδομένου ότι πολλοί καταναλωτές αντιμετωπίζουν τις ηλεκτρονικές αγορές με επιφύλαξη. 

Η έλλειψη εμπιστοσύνης δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας που αποτρέπει τους καταναλωτές της Ε.Ε. να κάνουν αγορές σε απευθείας σύνδεση. Η πλειοψηφία των Ευρωπαίων καταναλωτών δεν πραγματοποιεί αγορές στο διαδίκτυο για τον απλούστατο λόγο ότι δεν έχει πρόσβαση σε αυτό. Πολλοί προτιμούν να πηγαίνουν στα μαγαζιά και να επιλέγουν επί τόπου τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν. Ωστόσο, ο βαθμός εμπιστοσύνης φαίνεται να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη γνώμη που διαμορφώνουν οι καταναλωτές για το διαδίκτυο. Το ίδιο το μέσο θεωρείται ως αναξιόπιστο κυρίως όσον αφορά τις πληρωμές. Οι καταναλωτές εκφράζουν επίσης δυσπιστία για την ακρίβεια των δεδομένων που τους παρέχονται ηλεκτρονικά.
Η προστασία του καταναλωτή και η προάσπιση των δικαιωμάτων του είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ομαλή διεξαγωγή των συναλλαγών. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση ισχύουν νομοθετήματα που αναφέρονται σε όλο το εύρος της εμπορικής συναλλαγής και προστατεύουν τον καταναλωτή σε κάθε πτυχή αυτής. Το θεσμικό αυτό πλαίσιο ισχύει και για το ηλεκτρονικό εμπόριο και αποτελείται από τα ακόλουθα νομοθετήματα:

  • Η Οδηγία 93/13 (ο περί Καταχρηστικών Ρητρών σε Καταναλωτικές Συμβάσεις Νόμος του 1996 ως τροποποιήθηκε) σχετικά με τις καταχρηστικές ρήτρες των συμβάσεων που συνάπτονται με καταναλωτές όπου ρυθμίζεται ο τρόπος προστασίας των καταναλωτών από τις καταχρηστικές ρήτρες και πώς ένας καταναλωτής μπορεί να καταλάβει πότε μια ρήτρα είναι καταχρηστική.
  • Η Οδηγία 87/102 (Ο περί Καταναλωτικής Πίστης Νόμος του 2001 ως τροποποιήθηκε) όπως τροποποιήθηκε από την Οδηγία 90/88 για την καταναλωτική πίστη όπου ορίζεται ο τρόπος κατάρτισης των συμβάσεων πίστωσης και τι πρέπει να αναφέρεται απαραίτητα μέσα σε αυτές.
  • Η Οδηγία 97/7 (Ο περί της Σύναψης Καταναλωτικών Συμβάσεων εξ Αποστάσεως Νόμος του 2000) για την σύναψη συμβάσεων εξ αποστάσεως, όπου ο καταναλωτής μπορεί να ενημερωθεί για τις απαραίτητες πληροφορίες που πρέπει να έχει στη διάθεση του εγγράφως κατά την εκτέλεση μιας εξ αποστάσεως σύμβασης, για τις προθεσμίες που διαθέτει ώστε να υπαναχωρήσει, αλλά και την προστασία που του παρέχεται όταν έχει πληρώσει με πιστωτική κάρτα.
  • Η Οδηγία 2002/65 (Ο περί εξ Αποστάσεως Εμπορίας Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών προς του Καταναλωτές Νόμος του 2004) που ρυθμίζει τη διαδικασία υπαναχώρησης του καταναλωτή από μία σύμβαση, την προστασία του από «spam» διαφήμιση, αλλά και την προστασία του από υπηρεσίες που δε ζήτησε.
  • Η Οδηγία 2000/31 (Ο περί Ορισμένων Πτυχών των Υπηρεσιών της Κοινωνίας της Πληροφορίας και ειδικά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, καθώς και για Συναφή Θέματα Νόμος του 2004) που ρυθμίζει ορισμένες νομικές πτυχές των υπηρεσιών της κοινωνίας της πληροφορίας, ιδίως του ηλεκτρονικού εμπορίου, στην εσωτερική αγορά.

Κάθε προμηθευτής που δραστηριοποιείται μέσω διαδικτύου έχει την ευθύνη να λαμβάνει τα ενδεδειγμένα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα προκειμένου να προστατεύεται η ασφάλεια των υπηρεσιών του. Τα μέτρα αυτά είναι οι όροι των «online» συμβάσεων, η ασφαλής σύνδεση με την τράπεζα και οι προστατευόμενες περιοχές να έχουν κάλυψη ισχύος ψηφιακού πιστοποιητικού. Τα παραπάνω μέτρα πρέπει να κατοχυρώνουν επίπεδο ασφαλείας ανάλογο προς τον κίνδυνο παραβίασης του δικτύου. Σε περίπτωση ύπαρξης ιδιαίτερου κινδύνου παραβίασης της ασφάλειας του δικτύου στο οποίο γίνεται η συναλλαγή ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τους καταναλωτές γα τον κίνδυνο αυτό.

Χωρίς αμφιβολία, οι υπηρεσίες της Κοινωνίας της Πληροφορίας δεν περιορίζονται στην απλή αγορά και πώληση προϊόντων και υπηρεσιών «online». Το διαδίκτυο έχει εξελιχθεί σε ένα ισχυρό εργαλείο στην υπηρεσία των καταναλωτών και των επιχειρήσεων για την συλλογή πληροφοριών και την σύγκριση προσφορών. Τα εδώ και πολύ καιρό εδραιωμένα και κατοχυρωμένα δικαιώματα, όπως το δικαίωμα για νόμιμη αποζημίωση και το δικαίωμα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, μπορεί να απειληθούν από νέες τεχνολογίες επεξεργασίας δεδομένων και από τη δυναμική της ηλεκτρονικής αγοράς-ιδιαίτερα τις διασυνοριακές συναλλαγές. Η αυτοπεποίθηση των καταναλωτών θα κλονιστεί, αν δεν είναι εγγυημένα τα δικαιώματα τους, όταν χρησιμοποιούν το διαδίκτυο.

Τι πρέπει να προσέχει ο καταναλωτής όταν διεξάγει αγορές στο διαδίκτυο- «Ο δωδεκάλογος του online καταναλωτή»

  1. Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε ποία είναι η επιχείρηση και πως μπορείτε να την προσεγγίσετε.
  2. Βεβαιωθείτε ότι καταλαβαίνετε τί αγοράζετε.
  3. Βεβαιωθείτε ότι αντιλαμβάνεστε τι θα πληρώσετε.
  4. Βεβαιωθείτε ότι καταλάβατε πώς πρέπει να πληρώσετε.
  5. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει σαφής δέσμευση για το πότε θα το παραλάβετε.
  6. Βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τις επιλογές που έχετε αν επιθυμείτε υπαναχώρηση.
  7. Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν/υπηρεσία είναι εγγυημένη.
  8. Βεβαιωθείτε ότι έχετε υποστήριξη μετά την πώληση.
  9. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αποδεικτικά στοιχεία των υποσχέσεων της εταιρείας.
  10. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει τρόπος να διαμαρτυρηθείτε.
  11. Βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες σας είναι ασφαλείς.
  12. Βεβαιωθείτε ότι προστατεύεται η ιδιωτική σας ζωή.

 Από τις 13 Ιουνίου 2014  ισχύουν σε όλη την ΕΕ οι νέοι κανόνες για τα δικαιώματα των καταναλωτών


1)  Καταργεί τις  κρυφές επιβαρύνσεις και έξοδα στο διαδίκτυο
Οι καταναλωτές θα προστατεύονται από «παγίδες πληρωμών» στο διαδίκτυο. Σε τέτοιες παγίδες πέφτουν οι καταναλωτές όταν, για παράδειγμα, ορισμένοι προσπαθούν να τους εξαπατήσουν υποχρεώνοντάς τους να πληρώσουν για «δωρεάν» υπηρεσίες, όπως τα ωροσκόπια ή οι συνταγές μαγειρικής. Στο εξής, οι καταναλωτές πρέπει να δηλώνουν ρητά πως κατάλαβαν ότι πρέπει να πληρώσουν.
2) Μεγαλύτερη διαφάνεια στις τιμές

Οι έμποροι πρέπει να αναφέρουν το συνολικό κόστος του προϊόντος ή της υπηρεσίας, καθώς και κάθε άλλη πρόσθετη δαπάνη. Όσοι κάνουν αγορές μέσω διαδικτύου δεν θα υποχρεούνται να πληρώνουν επιβαρύνσεις ή άλλες δαπάνες, εάν δεν έχουν ενημερωθεί πλήρως προτού κάνουν τη σχετική παραγγελία.

3) Απαγόρευση προσυμπληρωμένων τετραγωνιδίων στους ιστότοπους
Όταν κάνετε αγορές στο διαδίκτυο –όπως όταν αγοράζετε ένα αεροπορικό εισιτήριο – πολλές φορές σας προτείνονται πρόσθετες επιλογές, όπως ασφάλεια ταξιδίου ή η ενοικίαση αυτοκινήτου. Αυτές οι πρόσθετες υπηρεσίες προτείνονται συνήθως με τη μορφή των λεγόμενων «προσυμπληρωμένων τετραγωνιδίων». Επί του παρόντος, οι καταναλωτές αναγκάζονται συχνά να αφαιρούν την επιλογή από τα τετραγωνίδια αυτά όταν δεν επιθυμούν τις επιπλέον αυτές υπηρεσίες. Με τη νέα οδηγία, τα προσυμπληρωμένα τετραγωνίδια απαγορεύονται σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.

4) Προθεσμία 14 ημερών για να αλλάξετε γνώμη σχετικά με μια αγορά
Η προθεσμία εντός της οποίας ένας καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από σύμβαση πώλησης παρατείνεται σε 14 ημερολογιακές ημέρες (έναντι της νόμιμης προθεσμίας των επτά ημερών που προβλέπει σήμερα η νομοθεσία της ΕΕ). Αυτό σημαίνει ότι ένας καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν, εάν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξει γνώμη.

-       Αυξημένη προστασία σε περίπτωση ελλιπούς πληροφόρησης: αν ο πωλητής δεν έχει  ενημερώσει με σαφήνεια τον πελάτη σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης, τότε η προθεσμία επιστροφής αυξάνεται σε ένα έτος.
-       Οι καταναλωτές προστατεύονται επίσης και έχουν δικαίωμα υπαναχώρησης για προσυνεννοημένες επισκέψεις, δηλαδή όταν ο πωλητής έχει επικοινωνήσει εκ των προτέρων με τον καταναλωτή και τον έχει πιέσει να τον δεχθεί στο σπίτι του. Επίσης, δεν χρειάζεται πλέον να γίνεται διάκριση μεταξύ προσυνεννοημένων και μη προσυνεννοημένων επισκέψεων. Με τον τρόπο αυτό, θα αποφεύγεται η καταστρατήγηση των κανόνων.
-       Το δικαίωμα υπαναχώρησης επεκτείνεται και στις διαδικτυακές δημοπρασίες, όπως το eBay –, αν και τα προϊόντα που αγοράζονται σ' αυτές θα μπορούν να επιστρέφονται μόνον αν έχουν αγοραστεί από επαγγελματία πωλητή.
-       Η περίοδος υπαναχώρησης θα αρχίζει από τη στιγμή που ο καταναλωτής παραλαμβάνει το προϊόν, και όχι από τη στιγμή που συνάπτεται η σύμβαση, όπως συμβαίνει σήμερα. Οι κανόνες αυτοί θα ισχύουν για τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου, τις τηλεφωνικές και ταχυδρομικές παραγγελίες και τις πωλήσεις που γίνονται εκτός καταστήματος, π.χ. στο σπίτι του καταναλωτή, στον δρόμο, σε επιδείξεις Tupperware ή κατά τη διάρκεια εκδρομής που έχει οργανώσει ο έμπορος.

5) Ενίσχυση του δικαιώματος επιστροφής χρημάτων
Ο έμπορος οφείλει να επιστρέφει στον καταναλωτή το τίμημα του προϊόντος εντός 14 ημερών από την υπαναχώρηση. Στο ποσό της επιστροφής θα περιλαμβάνεται και το κόστος παράδοσης. Γενικά, ο έμπορος θα αναλαμβάνει τον κίνδυνο οποιασδήποτε ζημίας κατά τη μεταφορά του προϊόντος, μέχρις ότου αυτό περιέλθει στην κατοχή του αγοραστή.

6) Θέσπιση τυποποιημένου ευρωπαϊκού εντύπου σχετικά με την υπαναχώρηση
Οι καταναλωτές θα προμηθεύονται ένα τυποποιημένο έντυπο για την υπαναχώρηση, το οποίο θα μπορούν (χωρίς να είναι υποχρεωμένοι) να χρησιμοποιήσουν σε περίπτωση που θελήσουν να υπαναχωρήσουν από σύμβαση την οποία έχουν συνάψει εξ αποστάσεως ή κατόπιν επίσκεψης του πωλητή στο σπίτι. Το έντυπο αυτό θα διευκολύνει και θα επιταχύνει τη διαδικασία υπαναχώρησης από συμβάσεις που έχουν συναφθεί σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ.

7) Κατάργηση πρόσθετων επιβαρύνσεων για χρήση πιστωτικών καρτών και τηλεφωνικών γραμμών εξυπηρέτησης
Οι έμποροι δεν θα μπορούν πλέον να επιβαρύνουν τους καταναλωτές που πληρώνουν με πιστωτική κάρτα (ή άλλο μέσο πληρωμής) με ποσό μεγαλύτερο από αυτό που καταβάλλουν οι ίδιοι για να παρέχουν αυτό το μέσο πληρωμής. Οι έμποροι που χρησιμοποιούν τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης, οι οποίες επιτρέπουν στον καταναλωτή να επικοινωνεί μαζί τους για τη σύμβαση, δεν θα μπορούν πλέον να χρεώνουν τις κλήσεις αυτές περισσότερο από τη βασική τιμή τηλεφωνικής κλήσης.

8) Σαφέστερες πληροφορίες για το ποιος πληρώνει τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος
Εάν ο έμπορος επιθυμεί να αναλάβει ο καταναλωτής -ο οποίος έχει στο μεταξύ αλλάξει γνώμη- το κόστος επιστροφής του προϊόντος, οφείλει να τον ενημερώσει σχετικά εκ των προτέρων και με σαφήνεια. Διαφορετικά, θα πρέπει να πληρώσει ο ίδιος ο έμπορος τα έξοδα επιστροφής. Ο έμπορος πρέπει, πριν από την πραγματοποίηση της αγοράς, να δίνει τουλάχιστον μια εκτίμηση του μέγιστου κόστους επιστροφής προϊόντων μεγάλων διαστάσεων που αγοράζονται μέσω διαδικτύου ή δι' αλληλογραφίας, όπως π.χ. καναπέδες, ώστε να μπορεί ο καταναλωτής, πλήρως ενημερωμένος, να επιλέξει από πού θα αγοράσει.

9) Ισχυρότερη προστασία των καταναλωτών σε σχέση με τα ψηφιακά προϊόντα 
Οι πληροφορίες σχετικά με το ψηφιακό περιεχόμενο θα πρέπει επίσης να είναι σαφέστερες και να περιέχουν στοιχεία σχετικά με τη συμβατότητα του περιεχομένου με το υλικό και το λογισμικό, καθώς και σχετικά με την εφαρμογή όλων των τεχνικών μέτρων προστασίας, όπως ο περιορισμός του δικαιώματος των καταναλωτών να παράγουν αντίγραφα του περιεχομένου.
Οι καταναλωτές θα έχουν το δικαίωμα να υπαναχωρούν από αγορές ψηφιακού περιεχομένου, όπως η τηλεφόρτωση μουσικής ή βίντεο, αλλά μόνο μέχρι τη στιγμή της πραγματικής έναρξης της διαδικασίας τηλεφόρτωσης.

10) Κοινοί κανόνες που διευκολύνουν τις επιχειρήσεις να δραστηριοποιούνται σε όλη την Ευρώπη.
Οι κανόνες αυτοί περιλαμβάνουν:
-       Ένα ενιαίο σύνολο βασικών κανόνων για τις εξ αποστάσεως συμβάσεις (αγορές μέσω τηλεφώνου, ταχυδρομείου ή διαδικτύου) και τις συμβάσεις εκτός καταστήματος (πωλήσεις εκτός των εγκαταστάσεων της επιχείρησης, π.χ. στον δρόμο ή στο σπίτι) στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οι οποίοι εξασφαλίζουν ισότιμους όρους ανταγωνισμού και μειώνουν το κόστος συναλλαγής για τους διασυνοριακούς εμπόρους, κυρίως για τις αγορές μέσω διαδικτύου.
-       Τυποποιημένα έντυπα που θα διευκολύνουν τις επιχειρήσεις: οι επιχειρήσεις θα διαθέτουν τυποποιημένα έντυπα όσον αφορά την υποχρέωση ενημέρωσης για το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Ειδικοί κανόνες για τις μικρές επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες, όπως οι υδραυλικοί. Δεν θα ισχύει δικαίωμα υπαναχώρησης σε ό,τι αφορά τις επείγουσες επισκευές και εργασίες συντήρησης. Επίσης, τα κράτη μέλη θα μπορούν να αποφασίσουν να απαλλάσσουν από ορισμένες υποχρεώσεις πληροφόρησης τους επαγγελματίες που οι καταναλωτές καλούν στο σπίτι τους για εργασίες επισκευής και συντήρησης αξίας μικρότερης από 200 ευρώ.

 

Για περισσότερες πληροφορίες  η καταγγελίες μπορείτε να απευθύνεστε στα Γραφεία του Ινστιτούτου Προστασίας Καταναλωτών Ηπείρου Θ.Πασχίδη 52 Ιωάννινα  τηλ 2651065178 .-

Σχόλια

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική